Zonnebank zonnestudio

Dwangreintegratie . nl

Post 4:

I

'Reintegreren met oogkleppen op'

Nou ik zoveel kijkers krijg, lust ik er nog wel een.

Wat mij, na 'de Shell', altijd zo opviel is het HEILIGE HUISJE van 'weer uren op moeten bouwen'.

'Reintegreren met oogkleppen op' noemde mijn grootvader dat altijd.

Daar had die gelijk in.

Stel je wordt bij een plek 'vergiftigd', dan moet je 'versneld' terug naar die plek om maar weer te wennen. 'Snel weer aan het werk' zou dan helpen. Volgens mij raak je alleen maar nog meer vergiftigd.

Met 'snel weer aan het werk' bij een gebroken been (= dat waar de artsen voor gestudeerd  hebben) kan ik het me nog wel voorstellen, maar bij PSYCHISCHE zaken meteen weer uren afdwingen als werkgever als beulerij.

Het is met opzet afbeulen van mensen.

Maar helaas, de wetgever heeft dit 'pesten van medewerkers' die psychisch ziek zijn geworden door de arbeidsplek, nog niet strafbaar gesteld.

Uren opbouwen is allen maar goed voor de medewerker als
a) hij er aan toe is
b) de ziekte NIETS te maken heeft met het werk
c) het in die uren gepresteerde door de werkgever als nuttig wordt ervaren

Anders is het pesten met 'uren sociale werkvoorziening' om de zieke medewerker nog verder de vernieling in te helpen, in de hoop dat die in wanhoop zelf opzegt, en niet op het idee komt om 28 dagen na uitdiensttreding (inclusief na eigen opzegging!) zich ziek te melden, want dan komt de werkgever alsnog op de Bezava lijst.

Veel - met name personeelsDAMES - liegen en bedriegen alsof het een lust is. Zij denken ook slimmer te zijn dan de werknemer...dat is sowieso een zware denkfout, als je bij P en O zit ben je juist NIET slimmer dan de anderen, maar goed, dat hebben de dames zelf nog niet door...

Ach ach, 'de markt' (inclusief deze blog) zal zijn werk wel doen...

...en EERLIJK ZAL TOCH HET LANGST DUREN!

#dwangreintegratie